Patates Püreli Yoğurtlu Salata

Patates Püreli Yoğurtlu Salata
5 tane patates
2 tane küçük boy havuç
2 su bardağı yoğurt
3 yemek kaşığı mayonez
Karışık sebze konserve(havuç,bezelye,patates)
10 tane kornişon turşu
3 yemek kaşığı tereyağ
Tuz
Kırmızıpulbiber
1 diş rendelenmiş sarımsak
Hazırlanışı
Patatesleri bol suda haşlayalım.
Kabukları soyup rendeleyelim tuz,kırmızıpulbiber,iki kaşık  tereyağ ekleyerek karıştıralım.
Dikdörtgen cam kaba patates püresini incecik yayalım..
Sonra yoğurt,mayonez,sarımsak,turşu ve konserve karıştırılarak patateslerin üzerine eşit miktarda yayalım.
Havuçlar rendelenerek bir yemek kaşığı tereyağla birlikte tavada sotelenir ve salatanın üzerine serilir.
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. bende bunu çok yaparım hem sağlıklı, hem hafif...
    çok güzel görünüyor ellerine sağlık...
    sevgiler...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  2. HİLALCİM BEN GELDİM
    MMMMM MİS
    ÇAYIMIN YANINA ALDIM
    :))))

    YanıtlaSil
  3. canim cok güzel olmus
    afiyet olsun ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüşüde enfesss ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum ben bu patatesli salatalara..

    YanıtlaSil
  6. Patates salatasına bayılıyorum ama mayonez hiç kullanmıyorum
    Ellerine sağlık canım. çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  7. bunu ilk yemek davetimde yapacağım. tarif için tşk.

    YanıtlaSil
  8. bu ne sirin blog girisidir?
    ismide guzel ,acilisida.......
    bayildim yumurtalara,,,,,,,,
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Hem basit hem de harika en yakın zamanda yapacağım nasıl duymamışım ben bunu .Sağol canım tmarif için:)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık hilal hanım. çok güzel görünüyor. ve bu arada 8-22 şubat arası çay kahve bahane etkinliği ev sahibiyim eğer güzel tariflerinizi bizimle paymaşmak isterseniz buyurun beklerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Patatesi her türlü severim çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Bu yemeğe bayılıyorum, hem lezzetli hem pratik !

    YanıtlaSil

Yorum Gönder