Keçi Boynuzu Kurabiyesi

Keçi Boynuzu Kurabiyesi Malzemeleri
125gr margarin
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Yarım çay bardağı pudra şekeri
1 yumurta sarısı
1 çay bardağı keçi boynuzu unu1 çay bardağı nişasta
1 çay bardağı dövülmüş ceviz
1 çay kaşığı kabartmatozu
Un
Üzeri İçin
Susam
Yumurta akı
Hazırlanışı

Margarin tavada eritilir ve ılınınca tüm malzemelerle birlikte özlü yumuşak bir hamur elde edilir.
Keçi boynuzu kurabiyesi hamurundan fındıktan biraz büyük parçalar kopararak yuvarlaklar yapılır.
Bu kurabiyeler önce yumurta akına bulanır sonra hafif bastırarak susama bulanır.
Kurabiyeler yağlı kağıt serilen fırın tepsisine dizilir(45 tane çıkıyor).
170 derecede kızarana kadar pişirilir.
Rengi kakaolu gibi oluyor  dikkatli pişirmekte fayda var.
Nefis aroması olan ağızda dağılan keçi boynuzu kurabiyeleri servise hazır.
Tadı pastane kurabiyeleri gibi denemenizi tavsiye ederim.

Afiyet Olsun 

Yorumlar

  1. ilk defa keçi boynuzu unu duydum nereden temin edebiliriz bu unu aktarlardan mı?ayrıca ellerine sağlık nefis olmuş görüntüleri...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık sağlıklı bir kurabiye
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Keçiboynuzuna bayılırım kurabiyeside harika ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. keçi boynuzunun çok faydalı olduğunu ve kan yaptığını biliyorum...
    bu kurabiyelerden mutlaka yemek lazım...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Keçiboynuzlu unu henüz denemedim. Bu tarifi görünce denemek şart oldu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. keçi boynuzu kurabiyenizi çokbeğendim

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık görüntü süper eminim tadıda muhteşemdir

    YanıtlaSil
  8. sevgili lezzet sarayı ben aktardan aldım tazesiyle çekerek satılıyo kolay gelsin sevgiler
    beğenen arkadaşlara ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. mmmmmmmmmmmmmmmm tam benlik canım.
    ellerine sağlık yiyip kanlanayım:)

    YanıtlaSil
  10. İlk kez duyduğum bir tarif.. Ellerinize sağlık şahane..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder